Articles Comments

Leki suplementy diety i kosmetyki » Uncategorized » Zapewne coś ciekawego: propolis forte etanolowy ekstrakt i warto przetestować?

Zapewne coś ciekawego: propolis forte etanolowy ekstrakt i warto przetestować?

Advertisment

zdrowie

Moi czytelnicy na początku powiedzmy Propolis forte etanolowy ekstrakt to także jeden z tych produktów do omówienia. Omówmy go na tej witrynie. Owa nasza charakterystyka nie będzie długa.
Zacznijmy pisać od tego, że zdrowie to inaczej moment pełnego, dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego, a nie wyłącznie jako nieobecność choroby ewentualnie zniedołężnienia. W ostatnim czasie formuła ta została uzupełniona o umiejętność prowadzenia produktywnego życia towarzyskiego i ekonomicznego” a także wymiar spirytualny. Winszuję wszystkim szybkiego uleczenia kłopotów zdrowotnych.
A więc opiszmy propolis forte etanolowy ekstrakt.

  Skład Propolis, 70% spirytus etylowy.   Sposób stosowania 2 do 3 aplikacji skierować do jamy ustnej albo na gardło, połknąć. Stosować również doustnie rozcieńczony roztwór preparatu do 20 kropli na 100 ml wody – 2 do 3 razy dziennie miedzy posilkami.   Działanie Przeciwwrzodowo i przeciwzapalnie na błony śluzowe żołądka i jelit, osłaniająco i odtruwająco na tkankę wątrobową, poprawia funkcjonowanie gardła, krtani, poprzez hamowanie rozwoju niekorzystnych drobnoustrojów, poprawia funkcjonowanie dziąseł poprzez hamowanie rozwoju niekorzystnych drobnoustrojów   Opis Działa przeciwdrobnoustrojowo i miejscowo znieczulająco. Szczególnie cenne może być jego działanie na bakterie i grzyby chorobotwórcze, decydują o tym przede wszystkim zawarte w nim flawonoidy i estry aromatyczne. Do drobnoustrojów wysoce wrażliwych na wyciągi propolisu zaliczamy: gronkowce, paciorkowce, mikrokoki, dermatofity, grzyby drożdżoidalne. 

Istotna rolę dla zdrowia zwykłego człowieka ma w dużym stopniu profilaktyka. Piwo wypite w ciągu 15 minut przed zapaleniem papierosa powoduje, że nikotyna slabiej się wchłania do krwiobiegu. A to także prowokuje do wypalenia większej liczby papierosów, aby uzupełnić jej niedobory. Podnosi ciśnienie tętnicze. U osób, które wypijają wiecej niż dwie puszki piwa dziennie może być o 40 proc. większe ryzyko wystąpienia nadciśnienia tętniczego. Pocieszające może być to, że w ciągu kilku dni po odstawieniu alkoholu ciśnienie zaczyna się obniżać. Przede wszystkim zawiera ono dużo witaminy C, dodawanej do piwa pod groźną nazwą E 300. Nie należy nie mniej jednak mylić prawdziwego piwa ze sztucznymi napojami smakowymi czy może koloryzowanymi. One zatem już nie są zdrowe, bo zawierają mnóstwo barwników, aromatów, ulepszaczy, wzmacniaczy smaku.Większość lekow przeciwdepresyjnych, nasennych, przeciwlękowych, przeciwpadaczkowych, środki leczenia przeciwhistaminowe (dostępne obecnie bez recepty środki leczenia przeciwalergiczne) w połączeniu z alkoholem mają silne działanie hamujace pracę układu nerwowego. Stosowany dość często metronidazol, popularne antybiotyki z grupy cefalosporyn popite alkoholem powinny spowodować ciężkie i gwałtowne reakcje, od nudności i zaczerwienienia twarzy, aż do zagrożenia życia włacznie. Aspiryna wraz z alkoholem uszkadza błonę śluzowa żołądka, koktajl paracetamolu z etanolem działa toksycznie na wątrobę.
Nie koniecznie trzeba codzień chadzać do przychodni by należycie o ciało. Przykład. Istnieją przypadki, w których decyzje o profilaktyce za pomocą leków dostępnych bez recepty można bezpiecznie powierzyć samemu pacjentowi. Potencjalne korzyści z ułatwionego dostepu do leku istotnego w profilaktyce dolegliwości cywilizacyjnych, kosztujące nasze życie dziesiątków tysięcy osób rocznie, sa warte niewielkiego, związanego z tym ryzyka. Na przykład kwas acetylosalicylowy czy może nitrogliceryna dostępna bez recepty w Danii, Francji i Wielkiej Brytanii, łatwość nabycia nitrogliceryny może także uratować życie, a stosunkowo wysokie ryzyko wystąpienia działań niepożądanych może być do zaakceptowania.
Wciąż jeszcze parę słów o zdrowiu. Właściwa dieta optymalna dopuszcza do 300 g łacznie jarzyn i grzybów i jeden ziemniak dziennie — naturalnie smażony na smalcu albo łoju. Z jednej strony taka ilość warzyw w diecie to także malo, ale przeprowadziłam wystarczająco dużo wywiadów żywieniowych by wiedzieć, że Polacy potrafia jeść wciąż jeszcze mniej. Zresztą to także nie jedynie moje, subiektywne spostrzeżenie. Statystycznie w 2010 roku zjadaliśmy niecałe 300 g warzyw dziennie (GUS — badanie budżetów domowych) — a może być to także ilość znacząco większa niż kiedyś. Pokolenie starsze zazwyczaj także nie dochodzi do 200 g. Bywa zatem tak, że osoba po przejściu na żywienie optymalne zjada więcej zieleniny niż kiedykolwiek w życiu. Natomiast sam jeden fakt, że właściwa dieta — podobnie jak odmienne niskokaloryczne modele żywienia– doprowadza do spadku wagi powoduje w pewnych aspektach poprawę stanu zdrowia. Wraz z ubytkiem masy ciała spada ciśnienie tętnicze krwi — przy spadku 10 kg ciśnienie krwi zmniejsza się średnio od 5 do 20 Hg. Podobnie dzieje się w przypadku cukrzycy typu II — im mniejsza waga tym lepsze zachowanie glikemii i mniejsze zapotrzebowanie na środki leczenia albo insulinę.

Advertisment

Written by

Filed under: Uncategorized · Tags: , ,

Comments are closed.