Articles Comments

Leki suplementy diety i kosmetyki » Uncategorized » Powiem tak – oczywiście olimp vita min plus senior – warto przeczytać ulotkę zanim spróbujesz – nieprawdaż?

Powiem tak – oczywiście olimp vita min plus senior – warto przeczytać ulotkę zanim spróbujesz – nieprawdaż?

Advertisment

zdrowie

Aktualnie nie pisze się o produkcie Olimp vita min plus senior. I to nie powinno nikogo zdziwić, bo zwykle są ciekawsze tematy. Jednakże na tych łamach uczynimy odstępstwo od tej zasady i opiszemy ten produkt.
Zainicjujmy rozważania od tego, że zdrowie to moment zupełnego, właściwego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego, a nie wyłącznie jako nieobecność choroby ewentualnie wieku starczego. W ostatnich latach formuła ta została uzupełniona o sprawność kontynuowania zajmującego życia rodzinnego i ekonomicznego” a także wymiar spirytualny
Zatem do rzeczy – opiszmy olimp vita min plus senior.
  OpisOLIMP VITA-MIN PLUS SENIOR – ludzkie zdrowie i witalność seniora każdego dnia. Vita-min plus® senior to także kompleksowa kompozycja witamin i wysoko przyswajalnych, chelatowanych składników mineralnych Albion® – opracowana z myślą o osobach starszych – ułatwiająca pokrycie podstawowego zapotrzebowania organizmu na niezbędne mikroskładniki pokarmowe, wzbogacona dodatkiem luteiny, występującej  glównie w plamce żółtej oka, ważnej dla prawidłowych czynności narządu wzroku, ekstraktu żeń-szenia koreańskiego poprawiającego kondycję organizmu i kwasu hialuronowego ważnego dla prawidłowego funkcjonowania stawów. Dlaczego Vita-min plus® senior polecany może być szczególnie osobom starszym? Wraz z upływem wieku zmienia się zapotrzebowanie na określone skladniki odżywcze. Dodatkowo, w wyniku procesu starzenia,  a rownież na skutek występowania chorób czy może przyjmowania leków, następuje zmniejszenie efektywności wchłaniania i wykorzystania niektórych witamin i mineralów.  Może to także prowadzić do niedoboru mikroskładników pokarmowych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Ich nadto mała podaż w diecie sprzyja oslabieniu dyspozycji psychofizycznej, pogorszeniu samopoczucia i stanu zdrowia, zwiększa ryzyko schorzeń cywilizacyjnych. I dlatego też  należy zadbać o prawidłowe uzupełnianie owych składników, szczególnie poprzez osoby starsze. Jakie korzyści daje stosowanie Vita-min plus® senior? Zawarte w preparacie  składniki wielokierunkowo wspomagają funkcjonowanie organizmu. W skład  Vita-min plus® senior wchodzą m. in.: – witamina D i wapń – niezbedne dla utrzymania prawidłowego stanu kości, Czy może wiesz, że witamina D i wapń w ilościach odpowiednio 800 I.U. (20 µg ) i 1200 mg ze wszystkich źródel zmniejszaja utrate masy kostnej, prowadzącą do złamań kości  u kobiet powyżej 50 roku życia? – witaminy B6, B12 i kwas foliowy – ważne dla prawidlowego metabolizmu homocysteiny, Czy może wiesz, że homocysteina może być czynnikiem ryzyka chorób sercowo-naczyniowych? – witaminy E („witamina modości”), C i selen – naturalne antyoksydanty (chronią białka, weglowodany i tłuszcze przed stresem oksydacyjnym), Czy może wiesz, że antyoksydanty są „zmiataczami” wolnych rodników, które powinny brać udział w przedwczesnych procesach starzenia się, a rownież w powstawaniu i rozwoju zaburzeń czynnościowych8,9? – magnez – ważny dla prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego, – cynk i witamina C – biorące udzial w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego, – żelazo i witaminy z grupy B (B6 i B12)- uczestniczące w procesach krwiotwórczych, – luteina i witamina A – wpływające na kondycję narządu wzroku, Czy może wiesz, że stężenie luteiny występującej  glównie w plamce żółtej oka, maleje w miarę starzenia się czlowieka, co zwiększa szkodliwe działanie światła niebieskiego na fotoreceptory? – żeń-szeń koreański – który wykazuje działanie łagodzące stany wyczerpania nerwowego i fizycznego, poprzez co zwiększa poziom energii i witalność, – kwas hialuronowy – który może odgrywać role w prawidłowym funkcjonowaniu stawów i krążków międzykręgowych.Czym Vita-min plus® senior wyróżnia się na tle innych suplementów witaminowo-mineralnych?Składniki mineralne zawarte w Vita-min plus® senior występują m. in. w postaci wysoko przyswajalnych chelatów aminokwasowych i soli kwasów organicznych, które produkowane są poprzez lidera rynku farmaceutycznych surowców mineralnych – amerykańską firmę ALBION®. W tej formie biopierwiastki bardzo dobrze wchłaniają się z przewodu pokarmowego, pozostaja całkowicie bezpieczne w dawkowaniu, nie podrażniają żołądka, a ewentualny ich nadmiar w postaci chelatu łatwo opuszcza organizm, ponadto nie utrudniają wchłaniania innych minerałów. Warto podkreślić, że prawidłowa struktura chelatów aminokwasowych Albion® została  naukowo potwierdzona opatentowaną metodą FT-IR TRAACS®.  UwagaJednoczesne stosowanie z innymi preparatami witaminowo – mineralnymi i/lub lekami należy skonsultować z lekarzem.  Dawkowanie1 kapsulka raz dziennie po posiłku głównym popijając dużą ilością wody.  SkładnikiInformacja żywieniowa1 kapsułka %ZDS*WitaminyWitamina A800 µg100%Witamina D10 µg  200%Witamina E18 mg150%Witamina C100 mg125%Witamina B11,1 mg100%Witamina B21,4 mg100%Niacyna16 mg100%Witamina B62,8 mg200%Folian200 µg100%Witamina B125 µg200%Biotyna50 µg100%Kwas pantotenowy6 mg100 %Składniki mineralneWapń140 mg17,5%Magnez75 mg20%Potas40 mg2%Cynk10 mg100%Żelazo3 mg21%Mangan1 mg50%Miedź150 µg15%Jod150 µg100%Selen55 µg100%Ekstrakt żeń-szenia koreańskiego (Panax ginsend L.) w tym 7% ginsenozydów30 mg#Luteina2 mg#Kwas hialuronowy2 mg#*% ZDS – procent realizacji zalecanego dziennego spożycia # – nie może być określone dzienne zalecane spożycie Obecnie jedynie parę istotnych twierdzeń na temat uspraniania ludzkiej diety. Według Światowej Organizacji Zdrowia 90 proc. osób umierających na chorobę niedokrwienną serca prowadzi niezdrowy styl życia, w tym źle się odżywia. Światowy Fundusz Badań nad Rakiem, dowodzi, że poprzez zmianę diety i zwiększoną aktywność fizyczną można byłoby zapobiec od 30 do 60 proc. nowotworów. Nasze złe nawyki żywieniowe obwiniane są też za epidemię cukrzycy. Naukowców od dawna zastanawiał fakt, dlaczego wciąż jeszcze niedawno w Japonii, Tajlandii, Papui-Nowej Gwinei dolegliwości krążenia, cukrzyca, rak jelita grubego występowały niezwykle rzadko albo blisko w ogóle. Wszędzie tamże właściwa dieta oparta może być na niskoprzetworzonych produktach roślinnych: warzywa, owoce, rośliny strączkowe i pelne ziarna zbóż.
Zapamietaj, że stan zdrowia zależy wyłącznie od twojej woli. Na koniec parę zdań ostrzeżenia. Grzybicę pochwy wywołuje na ogół drożdżak Candida albicans (bielnik bialy), i dlatego chorobę te określa się również mianem kandydozy albo drożdżycy. Jak większość grzybow, drożdżaki najlepiej rosną tam, gdzie może być ciepło, ciemno i wilgotno, a zatem pochwa może być dla nich miejscem wymarzonym. Candida albicans żyje sobie na skórze i w jelicie grubym każdego zwyklego człowieka i nic złego nam nie robi. Może być elementem naturalnej flory naszego organizmu. Tak samo jak tzw. przyjazne bakterie, czyli pałeczki kwasu mlekowego znajdujące się w pochwie zdrowej kobiety. To również one przesądzają, że panuje tamże lekko kwaśne środowisko, które stanowi bariere dla chorobotwórczych drobnoustrojów, w tym również drożdżaków. Dopóki nie szwankuje nasza odporność i równowaga pomiędzy rożnymi drobnoustrojami organizmu może być zachowana, to wszystko może być w porządku. Ale kiedy maleje ilość pałeczek kwasu mlekowego albo slabnie odporność, drożdżaki mnożą się bez opamiętania i powodują grzybicę. może być kontakt z drugim człowiekiem, który zatem już choruje na grzybicę. Nosicielami chorobotwórczych grzybów są również niektóre zwierzęta, np. koty, psy, czy może gryzonie. Zarazić się można rownież poprzez glebe, ktora zawiera nawozy sztuczne, np. spacerując boso po nawożonej sztucznie trawie albo spożywanie niemytych owoców i warzyw. Infekcje powinny być również przenoszone drogą pośrednią, m.in. poprzez korzystanie z owych samych przedmiotów codziennego użytku – szczotki, gąbki, recznika albo obuwia.
Na koniec napiszemy w temacie problemów z odżywianiem.Dla kobiety mierzacej niecały 170 cm wzrostu, zapotrzebowanie energetyczne wynosi około 1700 kcal dziennie. Skoro ważysz ponad 90 kg, możesz jego zwiększyć do 1900 kcal. Do dziennego menu dodaj 1–2 przekąski albo zwiększ porcję obiadową. Jeśli chcesz schudnąć optymalna ilość kalorii w diecie to także około 1400-1500, przy średnioaktywnym trybie życia (ćwiczenia 2-3 razy w tygodniu). Po prostu nie pozwól, by przerwy pomiędzy posiłkami były dłuższe! Dzięki temu nie dopuścisz do nadto dużych spadków poziomu cukru we krwi, które są odpowiedzialne za napady wilczego glodu. Staraj się jeść według planu: śniadanie – 400 kcal, przekąska – 200 kcal, lunch – 300 kcal, przekąska – 100 kcal, obiad – 500 kcal. Z kolacji staraj się rezygnować, ale skoro jestes glodna, zjedz dowolny owoc albo sałatkę warzywna.

Advertisment

Written by

Filed under: Uncategorized · Tags: , ,

Comments are closed.